Veelgestelde vragen

Foutgevoelige Excel® bestanden, dubbel invoerwerk, programma's die niet met elkaar gekoppeld zijn. Is dat ook herkenbaar in jouw bedrijf?

Wat is het voordeel van app-koppeling?

Koppelen en automatische verwerking zorgt voor besparing van kosten en het consistent overnemen van gegevens. Op basis van een eenvoudige berekening kan snel worden nagegaan of de aanschaf van een koppeling rendabel is.

Bestaat er een koppeling voor mijn app?

Staat jouw applicatie of software pakket er niet bij? Neem vrijblijvend contact met ons op. Maatwerk behoort ook tot onze dienstverlening!

Wat is Dialec?

Dialec is de cloud oplossing voor het koppelen van jouw software. Dialec wordt gebruikt door bedrijven: Accountants, ICT dienstverleners, groothandels, webshops en fysieke winkels.

Wat kost een koppeling?

Het opstarten van eenkoppeling kan al vanaf 300,- Je wordt volledig ontzorgd en geholpen, technischekennis is niet vereist. Wil je maatwerk aanpassingen?Afhankelijk van de hoeveelheid werk zijn de gemiddelde prijzen 600,- tot 1200,- De abonnementskosten zijnvanaf 20 euro per maand, zonder verplichting en direct opzegbaar!

Kan ik partner worden?

Ben jij automatiseerder, webdesigner of lever jij andere ICT gerelateerde diensten voor jouw klanten? Wordt partner en neem contact op voor een samenwerking!

Staat jouw applicatie of software pakket er niet bij? Neem vrijblijvend contact met ons op. Maatwerk behoort ook tot onze dienstverlening!

Testimonials

Wat klanten over ons zeggen

We zijn trots op het resultaat. Zie hier wat onze klanten over ons zeggen.

"We zijn al meer dan 20 jaar actief en vanwege continue groei op zoek om onze processen steeds verder te automatiseren. In samenwerking met Service4IT hebben we een koppeling ontwikkeld waarbij verzendorders automatisch worden gemaakt, dit levert ons een aanzienlijke tijdwinst op wat resulteert in kostenbesparing.

Zodra de pakbon is geprint vanuit Snelstart ontvangt mijn koerier de verzendorder waarna het pakket wordt opgehaald, en ontvangt de klant een track & trace link namens ons bedrijf. Dit scheelt mij veel werk."
Wim Roukens

Rotex Quality Blades

"Recent nam Service4IT contact met ons op om na te gaan of wij efficiënter konden werken door gebruik te maken van slimme software. Op basis van het advies hebben wij een ander CRM systeem in gebruik genomen. Wij hebben de overstap gemaakt waarbij tekeningen, foto's en documenten nu digitaal worden opgeslagen. Het voordeel is dat de informatie overal beschikbaar is, en onze medewerkers en opdrachtgevers de gegevens op eenvoudige wijze kunnen inzien en delen. Ik ben erg tevreden en kan mij focussen op een verdere groei van mijn organisatie."
Eduard Doeschotte

Motionteq Aandrijvingen

"Via via kwam ik in contact met Service4IT. Het was een prettige klik en ze snapten heel snel wat ik wilde bereiken met onze webshop en hebben voor ons een koppeling gemaakt die aan al onze wensen voldoet. Dit was niet eenvoudig en een klant en klaar oplossing was niet voorhanden.

Het ontwikkeltraject was prettig met constant feedback en ook goede nazorg. Van harte aanbevolen als u uw bedrijf verder wil automatiseren!"
Jos Schellevis

Magna HiFi

Orders uit mijn beide webwinkels worden automatisch overgenomen in Snelstart. Ik had wat specifieke wensen en zocht een partner waarmee ik kon sparren, andere partijen waren niet flexibel en wilden zelfs geen maatwerk bieden.

Via CCV Shop kwam ik in contact met Service4IT. Zij hebben de koppeling op basis van mijn wensen uitgebreid, deze draait naar volle tevredenheid, mijn boekhoudster heeft veel minder werk en dit bespaart veel kosten. Daarnaast is het contact erg fijn en persoonlijk!
Bram Pape

Creastone